FANDOM

(Może szukałeś/szukałaś Mike'a Schmitda z 1 części gry albo Jeremy'ego z 2 części?)

Fritz Smith jest pobocznym bohaterem gry Five Nights at Freddy's 2. Był on zatrudniony jako nocny stróż w Freddy Fazbear's Pizza. Gramy nim w 7 nocy (Custom Night) tak samo, jak Mike'm/Jeremy'm. Pracuje od 12 w nocy do 6 rano (8 minut i 37 sekund w realnym czasie).

  • Jedyna sugestia głosu Fritza, to głęboki oddech, gdy ten nakłada maskę Freddy'ego, lecz jest on taki sam jak oddech Jeremy'ego.
  • Niektórzy myślą, że to Fritz był ofiarą The Bite of '87. Jednak nie ma na to wystarczająco dużo dowodów.
  • Imię i nazwisko, Fritz Smith to połączenie dwóch nazwisk innych ochroniarzy - Mike'a Schmidta i Jeremy'ego Fitzgeralda (Fritz -Fitz(gerald), Smith - S(ch)midt.)
  • Niektórzy uważają, że Fritz jest kobietą.
  • Istniała teoria, iż jest Phone Guy'em, ponieważ w Nocy 6 Phone Guy mówi Jeremy'emu przez telefon, że zajmie jego miejsce w następną noc. Teoria ta jest nieprawdą, ponieważ na zwolnieniu było napisane First day on the job? Really?!?! (pol. Pierwszy dzień w pracy? Naprawdę?!?!), co oznacza że to nie mógł być Phone Guy. Także nie potwierdza tego fragment telefonu z nocy 3 - „Uh, nasz ochroniarz na dziennej zmianie zaraportował o czymś, niczym godnym zainteresowania. Ma pracę od otwarcia do zamknięcia."
  • Fritz Smith na fan-artach jest przedstawiany jako mężczyzna z nadwagą, rudymi włosami i okularami.
  • Niektórzy uważają, że w trzeciej części gry gramy Fritzem, lecz nie ma na to wystarczających dowodów, by to potwierdzić.
  • Smith na zwolnieniu miał dokładnie takie same powody jak Mike. Ustawienie, manipulacja animatronikami i odór.

Ludzie
FNaF 1 Mike Schmidt, Phone Guy
FNaF 2 Jeremy Fitzgerald, Fritz Smith, Purple Guy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki