FANDOM

Five Nights at Freddy's 2 to druga gra z serii Five Nights at Freddy's. Jest ona prequelem do Five Nights at Freddy's. Tak jak poprzednia część, Five Nights at Freddy's 2 to point-and-click survival horror. Gracz musi przetrwać w nowej wersji Freddy Fazbear's Pizza unikając animatroników. Do gry dodano nowe postacie i zmieniono mechanikę rozgrywki (np. brak drzwi).

Gra wypuszczona została 11 listopada na PC, 15 na Androida, 20 na iOS oraz 2 grudnia na Windows Phone.

Witaj w nowej, lepszej Freddy Fazbear's Pizza!

W Five Nights at Freddy's 2 stare animatroniki zostały zastąpione nowymi. Mają teraz przyjemniejszy dla dzieci wygląd. Dzięki technologi odnowienia twarzy, porzucili swoje dawne mroczne oblicza!

Co może pójść nie tak?

Twoją pracą jako stróża nocnego jest obserwowanie kamer aby mieć pewność, że nic się nie dzieje. Poprzedni strażnik skarżył się na animatroniki próbujące wejść do biura (został przeniesiony na dzienną zmianę). Dlatego, aby pomóc ci wykonywać mamy dla ciebie pustą Maskę Freddiego, która ogłupi animatroniki zmuszając je do odwrotu.

Jak zawsze nie odpowiadamy za śmierć lub poćwiartowanie.

FnaF 2 rozgrywa się w listopadzie 1987 roku.

Teaser jest określeniem zwiastuna filmu lub gry komputerowej, ujętej w jednym, lub w kilku zdjęciach.

Galeria