FANDOM

Five Nights at Freddy's: Sister Location (pol. Siostrzana Lokacja) to piąta gra z serii FNaF. Jest to kanoniczna kontynuacja serii (mimo, że wiele osób uważa tą grę za spin-off). 1 grudnia pojawiła się aktualizacja do wersji 1.1 w której zostaje dodany Custom Night.

Opis gry

Witamy w Circus Baby's Pizza World, gdzie rodzinna zabawa i interaktywność przewyższają wszystko co widzieliście w "innych" pizzeriach! Animatroniki oczarują wasze dzieci, a dzięki świetnemu cateringowi, żadne przyjęcie nie jest kompletne bez Circus Baby i jej ekipy!

ZATRUDNIMY: Technika nocnego. Musi być przystosowany do ciasnych miejsc i czuć się odpowiednio komfortowo wśród aktywnej maszynerii. Nie odpowiadamy za śmierć, bądź rozczłonkowanie.

Intro

Po uruchomieniu gry słyszymy jak nieznany nam mężczyzna pyta "pana Aftona" o nietypowe umiejętności, które posiada Baby podczas gdy jej wizerunek pojawia się na ekranie.

Animatroniki

Ciekawostki

  • Jest to już szósta gra spod marki Five Nights at Freddy's, którą stworzył Scott Cawthon.
  • Nowe animatroniki mają po pięć palców.
  • Phone Guy mówił o "siostrzanej lokacji" w Nocy 4 we FNaF 3.
  • Nazwy postaci wyciekły już w maju poprzez stronę z prawami autorskimi.
  • Muzykę do gry tworzy Leon Riskin, twórca soundtrack'u do FNaF World.
  • Zniknięcie maski Ennarda z teasera przypomina zniknięcie kapelusza Freddy'ego z teasera do FNaF 4.
  • Jest to jedyna część gry w której animatroniki coś mówią w trakcie nocy.
  • Zamiast grać nocnym stróżem, gramy technikiem nocnym.
  • Jest to jedna z dwóch części gry, w której gramy inną osobą niż stróż nocny. Druga to FNaF 4.
  • Na stronie gry na Steamie istnieje informacja o braku drugiego zwiastuna. Powodem tego jest to, że zdradził by on zbyt wiele z rozgrywki.
  • Postać którą gramy to najprawdopodobniej Purple Guy. Świadczy o tym kilka rzeczy.
    • Nazwisko "Afton" pojawiające się w Intrze.
    • Fioletowe oczy widoczne w prawdziwym zakończeniu.
    • PG pojawiający się w minigierkach po przejściu kolejnych nocy w Custom Night. W pewnym momencie zwymiotowuje on jakieś metalowe części do kanalizacji, a następnie widać tam trzy pary oczu. W prawdziwym zakończeniu do ciała naszego protagonisty zostaje włożony Ennard i prawdopodobnie to on zostaje zwymiotowany.

Wiadomość Phone Guy'a

Pojawiła się mała zmiana w kwestii korzystania z kostiumów. Eee... nie używaj ich. Po nieszczęsnym wypadku z siostrzanej lokacji, związanym z wielokrotnym niepoprawnym działaniem zatrzasków, firma uznała, że stroje są tymczasowo nieodpowiednie dla pracowników!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki