Fandom

Extra

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Zakładka Extra - jest ona dostępna w grze Five Nights at Freddy's 3. Odblokowana jest zaraz po Nocy 5, ale jest wtedy niekompletna. Cała zawartość Extra zostaje odblokowana po totalnym wykończeniu gry.

Animatronics (EXTRA).jpg

Menu Animatroników

Zaraz po włączeniu owej zakładki, pojawia się wpierw lista animatroników. Są tam wszystkie Phantomy i Springtrap.

Po ukończeniu Good Ending (pl: Dobre Zakończenie) jest dostępna druga lista. Lista mini-gier. Są tu wszystkie mini-gry, które gracz może uruchomić samodzielnie. Brakuje tu mini-gry "Happiest Day" (pl: Najszczęśliwszy dzień).

Jumpscares (EXTRA).jpg

Menu Jumpscare'ów

Są tu ukazane wszystkie jumpscare'y z FNaF 3, czyli:

Lista ta jest dostępna po skończeniu Nocy 6 (znanej jako Nightmare). Nie ma tutaj dwóch halucynacji, Phantom Mangle i Phantom Puppet, gdyż oni nie posiadają jumpscare'ów.

Cheats (EXTRA).jpg

Menu cheatów

Ostatnia opcja w zakładce Extra to kody. Lista ta, odblokuje się po zebraniu 3 gwiazdek.

Fast Nights

Jak sama nazwa wskazuje, noce z tym cheat'em są szybsze o około połowę.

Radar

Opcja ta dodaje na każdym CAM, w którym się znajduje Springtrap "kółko". Dzięki czemu można rozpoznać, gdzie się znajduje.

Aggressive

Jest to opcja, dzięki której Springtrap jest o wiele szybszy, i bardziej "inteligentny".

No Errors

Ostatnia opcja, powoduje brak "error'ów". Czyli brak błędów audio, kamery, oraz wentylacji.

  • W wersji mobilnej nie ma zakładek ,,Minigames" i ,,Jumpscares".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki