Fandom

Ennard

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze31 Udostępnij

Ennard to zniszczony humanoid z FNaF:SL.

Wygląd

Ennard jest zbitką czterech głównych animatroników: Baby, Ballory, Funtime Freddy'ego i Funtime Foxy. Ma niebieskie oczy. Prawe oko ma zawsze zamknięte (oprócz Real Ending'u, gdzie ma otwarte i świecą mu się na fioletowo). Posiada brązowe brwi. Jego twarz przypomina ludzką. Po bokach głowy ma małe uszy. Na środku twarzy leży czerwony nos, niczym u klauna. Na głowie ma żółto-zieloną czapeczkę urodzinową z pomarańczowym pomponem. Reszta jego ciała to endoszkielet wypełniony plątaniną kabli. Z ramion wystają mu rozerwane przewody. Pod jego szyją widać czerwony guzik. Ciało Ennarda zawiera cztery oczy: niebieskie zwisające na kablach po prawej stronie głowy (od Funtime Freddy'ego), żółte na prawym ramieniu (od Funtime Foxy), różowe na lewej stronie brzucha (od Ballory lub Pacynki Bonnie'ego) i zielone na lewej łydce (od Baby).

Zachowanie

Jeśli kierujemy się wskazówkami Baby w nocy piątej i dotrzemy do Scooping Room, widzimy go lekko poruszającego się za szybą, a następnie w odbiciu w lustrze widać jego fioletowe oczy.

Natomiast jeśli pójdziemy w prawą stronę do Private Room, musimy przetrwać od 12 AM do 6 PM broniąc się przed nim (podobnie jak w poprzednich częściach gry). Może on dostać się do biura ze wschodniego lub zachodniego korytarza, albo przez wentylację. Każde z trzech wejść możemy zamykać, jednak tracimy wtedy energię, tak jak w pierwszej części gry. Zwykle słychać go kiedy się przemieszcza i z której strony, co bardzo pomaga w obronie. Dostępne są też kamery na których możemy sprawdzać gdzie się znajduje. W trakcie tej nocy, a szczególnie na początku, mówi do nas głosem Baby.

Ciekawostki

  • Imię Ennard pochodzi od słowa Innard (pol. Wnętrzności, bebechy)
  • Niektórzy myślą, że jest on odpowiednikiem Mangle.
  • Niektórzy myślą, że ma on coś wspólnego z Baloon Boy'em lub Paper Plate Boy'em.
  • Na trzecim teaserze widnieje napis "There is a little of me in every body" co sugeruje, że jest "złożony" z czterech pozostałych animatroników.
  • Przypomina trochę klauna przez swój czerwony nos, czapeczkę z pomponem i białą twarz.
  • W grze wykorzystuje głos Baby
  • Jego jumpscare jest najdłuższy w całej grze.
  • W Prawdziwym Zakończeniu, Ennard przejmuje ciało Protagonisty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki