FANDOM

Endoszkielet - Easter Egg występujący w pierwszej oraz w 2 części gry. W 2 części pojawia się w kąciku nagród dopiero, gdy nie nakręcimy pozytywki. Nie może nam nic zrobić. Czasami może się pojawić w lewej wentylacji. W pierwszej części czasami patrzy na nas z innymi głowami animatroników z kamery Backstage.

Wygląd

Jest to szkielet o srebrnym kolorze i niebieskich oczach. Jego pyszczek przypomina nieco pysk u krowy.

Ciekawostki

  • Istnieje teoria, która mówi, że jest to Endoszkielet Foxy'ego, lecz jest parę rzeczy, które mogą to wykluczyć, a mianowicie to, że ma inny kolor oczu, uszy usadzone nieco niżej i drugą dłoń.
  • Endoszkielet nie atakuje nas, ponieważ nie posiada jumpscare'a.
  • Dużo ludzi mówi, że to endoszkielet Golden Freddy'ego, lecz gdy spojrzymy na jego stopy, można zauważyć jakieś połączenie, po za tym Golden Freddy ma inny kształt uszu.
  • Endoszkielet najczęściej pojawia się, gdy na scenie nie ma ani jednego animatronika, Marionetka wyjdzie z pudełka, a Foxy będzie w korytarzu.
  • Niektórzy twierdzą, iż jest to endoszkielet Springtrap'a lecz to niemożliwe, gdyż Springtrap powinien mieć w sobie mechanizm do pomieszczenia człowieka.
  • Występuje także w pierwszej części gry w Backstage.
  • W pierwszej części gry o każdej godzinie, każdej nocy można zauważyć, jak patrzy na kamerę w Backstage z głowami innych animatroników (lub to po prostu halucynacja). Trwa to dopóki nie wyjdzie się z kamer (jak za długo patrzymy na ten obraz, a nie zamknęliśmy drzwi, to możemy się spodziewać jumpscare'a Bonnie'ego).
  • Może to być zapasowy Endoszkielet.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki