FANDOM

Może chodziło ci o Toy Bonnie'go z drugiej części gry?

Bonnie blarg-0

Jumpscare Bonnie'go.

Antagonista w grze Five Nights at Freddy's. Tak jak pozostałe animatroniki, w każdej nocy próbuje nas złapać. Natomiast w dzień gra w kapeli Freddy'ego FazBear'a.

Wygląd

Bonnie - lawendowy animatronik o wyglądzie królika i różowo-czerwonych oczach. Posiada także czerwoną muszkę. Na scenie gra na czerwono-białej gitarze. Jako jedyny nie ma brwi i tak jak Chica nie ma piegów.

Nie licząc jego głowy i koloru, większość ciała tego antagonisty jest identyczna z ciałem Freddy'ego Fazbear'a. Ta wersja Bonnie'ego, tak jak inne animatroniki w pierwszej części gry, nie ma zębów w górnej szczęce.

Lokacje

Startową lokacją Bonnie'ego, podobnie jak jego kompanów: Freddy'ego i Chici jest Show Stage. Po aktywacji może przemieścić się do wybranego pomieszczenia po lewej stronie (nie licząc Pirate Cove). Oznacza to, że może pojawić się w Jadalni, Kulisach, Zachodnim Korytarzu, Schowku i w Rogu Zachodniego Korytarza. Kiedy zagląda do Biura, stoi przy lewych drzwiach.

Zachowanie

Bonnie znany jest z tego, że zagląda do Biura częściej niż inne animatroniki, i tak jak Foxy pojawia się po lewej stronie. Stoi bezpośrednio przy drzwiach, w przeciwieństwie do Chici, która stoi przy oknie Biura. Częstotliwość pojawiania się Bonnie'go przy Biurze jest nieprzewidywalna, ponieważ używa on "teleportacji", co można zobaczyć w Cheat Mode, w mobilnej wersji gry. Bonnie jest zdolny do chwilowego wyłączenia kamer, aby przemieścić się w inną lokację, tak jak inne animatroniki (oprócz Freddy'ego i Foxy'ego). W niektórych nocach, jeśli gracz nie patrzy na Bonnie'go na monitorach, nie przemieści się on z Show Stage. To jedna z najlepszych metod przetrwania nocy drugiej.

W czwartej i piątej nocy, kiedy Bonnie stoi przy kamerze na zewnątrz (CAM 2B) jego głowa i szczęka trzęsą się w paranormalny sposób. Podczas każdej nocy może być widziany w odległości kilku centymetrów od kamery w Backstage, skierowany twarzą na wprost do niej. Jego oczy są wtedy kompletnie czarne.

Kiedy Bonnie wejdzie do Biura, a gracz obserwuje kamery, mogą byś słyszane ciche jęki. Kiedy gracz opuści monitor Bonnie zaatakuje go kończąc tym samym grę. Bonnie może także siłą opuścić monitor.

Ciekawostki

  • Bonnie jest pierwszym animatronikiem, który może przemieścić się w kierunku naszych drzwi. Od nocy pierwszej , Bonnie jest aktywniejszy od pozostałych animatroników.
  • W trailerze gry Bonnie biegnie korytarzem. W samej grze to Foxy przejął tę rolę.
  • W trailerze Bonnie ściąga maskę z głowy pokazując endoszkielet. Nie zostało to jednak wykorzystane w grze.
  • Scott Cawthon uważa, że Bonnie jest najstraszniejszym animatronikiem. Dodatkowo twórca gry oznajmiał, że wiele razy śnił mu się w jego koszmarach.
  • Podczas śmierci lub podczas włączania gry może pokazać się bezoki Bonnie, który widnieje kilka sekund. Po tym widok przeskakuje do menu. Pojawia się też, kiedy Golden Freddy jest w biurze.
  • Istnieje błąd, który sprawia, że czasami atak Bonniego nie jest widzialny, a jedynie słyszalny.
  • Bonnie jest jedynym animatronikiem w pierwszej części gry, który nie ma brwi.
  • Scott wiele razy w wywiadach wspomniał że Bonnie jest jego ulubieńcem jednak w gazecie po nightmare mode w FNaF 3 napisał, że Bonnie'ego nie lubi ( Możliwe że ciągle jest jego ulubieńcem ale był zły za to co robił mu w koszmarach)
  • Niektórzy uważają że Bonnie jest dziewczyną, głównie jest to spowodowane przez jego imię i kolor kostiumu. Jednak Bonnie jest samcem co jest oficjalnie potwierdzone przez Scotta
  • Od nocy czwartej szczęka i głowa Bonnie'ego trzęsą się w paranormalny sposób, gdy stoi w kamerze West Hall Corner.
  • Oficjalnie nie ma swojego "phantomowego" odpowiednika, ale może być nim Springtrap ze względu na uszy królika, które ma także Bonnie.
  • Jego imię pochodzi od słowa "Bunny" co oznacza królik.
  • Zgodnie ze słowami Scotta, Bonnie był pierwszym animatronikiem dodanym do gry w trakcie produkcji.
  • Jego odpowiednikiem w czwartej części jest Nightmare Bonnie.

Antagonista w grze Five Nights at Freddy's 2. Tak jak reszta animatroników, w każdej nocy próbuje nas złapać. W dzień grał w kapeli Freddy'ego FazBear'a.

Wygląd

185px-FacelessBonnieInTheVent
Tumblr ndz7wmkH6Y1s5hypfo4 500

Jego wygląd znacznie różni się od tego z pierwszej części gry. Tak jak Freddy ma dwa guziki na brzuchu i czerwoną muszkę. Jego twarz została wypatroszona, większa jej część została usunięta, pozostały z niej jedynie dolne zęby. Zamiast oczu Bonnie ma czerwone diody. Jego lewa ręka została wyrwana, na jej miejscu zostały przewody.

Jego kostium jest obdarty, najbardziej w okolicy nóg, skąd wychodzi też trochę przewodów. Jego prawa dłoń i lewa stopa są odsłonięte, pokazując jego endoszkielet. Ma zauważalnie większy brzuch, który jest okrąglejszy niż górna część ciała Bonnie'ego.

Zachowanie

W przeciwieństwie do poprzedniej części gry Bonnie ma teraz ustalony pewien wzorzec. Zaczyna się poruszać podczas nocy drugiej, lecz jest bardzo nieaktywny aż do nocy trzeciej. Razem z innymi starymi animatronikami zaczyna w Parts/Service i idzie do Głównego Korytarza. Po tym zmierza w stronę Biura przez Korytarz, gdzie po prostu patrzy na gracza. Po tym zmierza w stronę Party Room 1 by dostać się do nas przez Lewy Szyb Wentylacyjny.

Gdy znajdzie się w Biurze i gracz opuści monitor, bądź Bonnie zrobi to za niego siłą, będzie stał przed biurkiem, podczas gdy światło będzie migało, zanim Bonnie zniknie. Gracz ma wtedy mniej niż sekundę od momentu w którym ujrzy Bonnie'go na założenie maski, aby uniknąć śmierci. Gdy zrobi to zbyt późno, bądź nie zrobi tego wcale, Bonnie zniknie jak gdyby nigdy nic, lecz po chwili, niezależnie od tego, czy maska będzie założona, zaatakuje.

Bonnie jest bardzo aktywny, szczególnie podczas późniejszych nocy. Gdy zostanie złapany na Korytarzu szybko wejdzie do Biura przez Szyb, jednocześnie zaskakując gracza. Światło może go spowolnić, tak samo jak inne animatroniki.

Ciekawostki

  • Dziwne jest to, że diody Bonnie'go są prawie zawsze czerwone, lecz gdy jest w Menu, Party Room 1 i w Szybie Wentylacyjnym, są one białe.
  • Gdy jest w Biurze gracz ma szansę zobaczyć błysk w jego diodach.
  • Jak w pierwszej części gry, jest bardziej aktywny niż Chica.
  • Również podobnie do pierwszej części, gdy Bonnie i Chica wchodzą do szybów, Bonnie pojawia się w lewym, a Chica w prawym. (W poprzedniej części pojawiali się oni po tych samych stronach w drzwiach.)
  • Bonnie, tak jak Chica, nie może być zobaczony w szybie poprzez świecenie światłem z Biura.
  • Można zauważyć, że jego zdjęcie z ekranu w Custom Night posiada muszkę, która przechodzi przez jego zęby. Jest to najprawdopodobniej błąd w teksturach.
  • Czasami gdy będziemy patrzeć w kamerę, Bonnie może ją nam siłą wziąć i będzie stał przed nami.
  • Twarz Bonnie'go została prawdopodobnie użyta jako części zamienne do Toy Bonnie'go.
  • Istnieje teoria, że Bonnie chce nam wyrwać twarz i ją założyć. Widać na jumpscarze, jak jego ręka kieruje się w stronę naszej twarzy.
  • Odpowiednikami Bonnie'go są: Toy Bonnie, Shadow Bonnie, Springtrap, Nightmare Bonnie, Plushtrap oraz Jack'o Bonnie.
  • Bonnie to jeden z czterech animatroników które mają dwie pozycje w korytarzu, drugim jest Mangle, trzecim Toy Freddy a czwartym Freddy Fazbear.

Animatroniki