Fandom

Biuro (FNaF2)

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze21 Udostępnij

Biuro
The Office 2 No Flashlight.png
Numer Kamery Brak (Podpis "TY")

Biuro (Ang. The Office) - jest to główny pokój w FNaF 2 i podobnie jak w pierwszej części gry, znajduje się tam gracz. Jednak w przeciwieństwie do pierwszego biura, nie ma drzwi. Zamiast tego posiada wentylację, a gracz dostaje maskę Freddy'ego Fazbear'a.

Fnaf2-you.png

Położenie Biura na mapie

Wygląd

Jest to większy pokój od tego z pierwszej części gry. Biuro ma wielkie wejście na przedniej ścianie, a w prawej i lewej ma otwory wentylacyjne. Nad tym wielkim wejściem naklejone/przyczepione są dwa znaki ostrzegawcze, natomiast obok wejścia jest sprzęt elektroniczny (prawdopodobnie służy do monitoringu). Nad tym sprzętem wiszą jakieś dokumenty.

Po lewej stronie na ścianie wisi fioletowy plakat przedstawiający zabawkowe animatroniki i nad nimi kolorowy napis "CELEBRATE!". W biurze na ścianach jest powieszone wiele dekoracji. Po prawej stronie można zauważyć rysunki dzieci, które przedstawiają zarówno nowe animatroniki, jak i te stare.

Podłoga jest zrobiona w stylu szachownicy. Ściany natomiast są szare, a w połowie mają zielony pasek szachownicy. Biuro wydaje się być bardziej uporządkowane, czystsze i przemeblowane od tego w pierwszej części gry.

Ciekawostki

  • Gdy naciśniemy na nos Toy Freddy'ego w plakacie, tak samo jak w pierwszej części gry, oraz trzeciej, zatrąbi on.
  • Gdy papierowy wycinek (ang. Paper Plate) znika z Pokoju Przyjęć 4, pojawia się on obok głównego wejścia w Biurze.
  • Nagrody zdobyte z Custom Night pojawiają się na biurku.
  • Pod biurkiem czasem może się pojawić Balloon Girl.
  • Na rysunkach dzieci możemy zauważyć m.in. Golden Freddy'ego (lub Freddy'ego Fazbear'a), oraz BB, co poddaje wątpliwości popularną teorię, że są tylko halucynacjami.
  • Jest szansa że w lewym rogu obok sprzętu do monitoringu pojawi się Shadow Bonnie.
  • W przeciwieństwie do pierwszej części więcej animatroników może wejść do Biura. 
  • Istnieje błąd w którym może sie pojawić w biurze Balloon Boy i jakiś inny Animatron, ale w trakcie jak jest jakiś Animatronik z Balloon Boy'em w biurze, BB znika.
  • Jest 1 % szans że może pojawić się Shadow Bonnie i Inny Animatronik w biurze w tym samym czasie.
  • Jest to największe biuro ze wszystkich trzech części Five Nights at Freddy's.

Pomieszczenia/Kamery
FNaF 1 Biuro, Scena (FNaF1), Kulisy, Jadalnia, Piracka Zatoka
Wschodni Korytarz, Zachodni Korytarz, Toalety, Kuchnia, Schowek
FNaF 2 Biuro, Scena, Części/Serwis, Korytarz Główny, Pokój Gier, Kącik Nagród
Kącik Zabaw, Lewy Szyb Wentylacyjny, Prawy Szyb Wentylacyjny, Pokój Przyjęć 1, Pokój Przyjęć 2, Pokój Przyjęć 3, Pokój Przyjęć 4
FNaF 3 Biuro, CAM 01, CAM 02, CAM 03, CAM 04
CAM 05, CAM 06, CAM 07, CAM 08, CAM 09, CAM 10
CAM 11, CAM 12, CAM 13, CAM 14, CAM 15
FNaF 4 Pokój, Lewy Korytarz, Prawy Korytarz
FNaF:SL Winda, Moduł Kontrolny, Breaker Room, Galeria Ballory, Hala Funtime'ów, Części/Serwis, Kontrola Cyrku, Galeria Cyrkowa, Pokój Prywatny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki