FANDOM

Biuro
OfficeClean
Numer Kamery Brak (podpis "YOU")

Biuro (ang. The Office) - główny pokój w Freddy Fazbear's Pizza, gdzie przebywa gracz. Jest to jedyne miejsce, gdzie możemy obronić się przed animatronikami i nie możemy z niego wyjść, ani się ruszać, a jedynie przesuwać kamerą, w lewo i prawo.

Wygląd

Jest to mały pokój. Naprzeciwko gracza znajduje się biurko, a na nim sprzęt elektroniczny (prawdopodobnie służący do monitoringu), napój, Wiatrak oraz babeczka. Za biurkiem, na ścianie wisi plakat przedstawiający trzy animatroniki: Bonnie'go, [[Chica|Chicę] oraz Freddy'ego Fazbear'a, zaś nad nimi jest napis "CELEBRATE!"(pol.ŚWIĘTUJMY!). Obok plakatu wiszą rysunki dzieci. W biurku są dwie szuflady, jednak nie wiadomo co się w nich znajduje. Pod biurkiem oraz przy drzwiach są wielkie pajęczyny, co może świadczyć, że biuro nie było dawno sprzątane. W naszym biurze można znaleźć dwoje drzwi (które służą do obrony przed animatronikami) i dwoje okien. Podłoga jest zrobiona w stylu szachownicy, ściany natomiast są szare, przedzielone paskiem w tym samym stylu co podłoga.

Ciekawostki

  • Gdy naciśniemy na nosek Freddy'ego Fazbear'a na plakacie, zatrąbi on. Działa on we wszystkich wersjach gry.
  • Babeczka na biurku jest podobna do Babeczki, którą trzyma Chica na Scenie oraz którą trzyma Toy Chica w Five Nights at Freddy's 2.
  • Czasem można usłyszeć muzykę podobną do cyrkowej. Wciąż jednak nie wiadomo, co ją powoduje.
  • Niektóre przedmioty w Biurze, takie jak wiatrak, mogą same zabierać energię i nie można ich wyłączyć. Są wyłączane tylko wtedy, gdy energia się kończy.
  • Choć rzadko, Biuro jest jednym z dwóch pokoi w którym mogą się znaleźć trzy animatroniki jednocześnie - Bonnie, Chica, oraz Golden Freddy. Drugim takim pokojem jest Scena.
  • Choć Bonnie pojawia się w drzwiach, gdy zamkniemy drzwi i zapalimy światło można zobaczyć cień jego uszu.
  • Mimo iż od 1 do 5 Nocy słychać rozmowę telefoniczną z Phone Guy'em , telefonu nigdzie nie ma.
    • Może po prostu być gdzieś poza widokiem gracza.
  • Co ciekawe, na rysunkach litera "N" w napisie "FUN" jest niepełna lub zasłonięta.
  • Bardzo ciekawym rysunkiem jest ten nad babeczką przedstawiający obrażoną dziewczynkę i zezłoszczonego Freddy'ego Fazbear'a.
  • Kiedy wyczerpie nam się cała energia światła w biurze zgasną, w lewym oknie biura pojawi się nam Freddy Fazbear, którego twarz będzie się świecić oraz zacznie on grać "Marsz Torreadora" (ang. "Torreador march").
  • Jest to najmniejsze biuro z wszystkich trzech części Five Nights at Freddy's w Pizzeriach.

Pomieszczenia/Kamery
FNaF 1 Biuro, Scena (FNaF1), Kulisy, Jadalnia, Piracka Zatoka
Wschodni Korytarz, Zachodni Korytarz, Toalety, Kuchnia, Schowek
FNaF 2 Biuro, Scena, Części/Serwis, Korytarz Główny, Pokój Gier, Kącik Nagród
Kącik Zabaw, Lewy Szyb Wentylacyjny, Prawy Szyb Wentylacyjny, Pokój Przyjęć 1, Pokój Przyjęć 2, Pokój Przyjęć 3, Pokój Przyjęć 4
FNaF 3 Biuro, CAM 01, CAM 02, CAM 03, CAM 04
CAM 05, CAM 06, CAM 07, CAM 08, CAM 09, CAM 10
CAM 11, CAM 12, CAM 13, CAM 14, CAM 15
FNaF 4 Pokój, Lewy Korytarz, Prawy Korytarz
FNaF:SL Winda, Moduł Kontrolny, Breaker Room, Galeria Ballory, Hala Funtime'ów, Części/Serwis, Kontrola Cyrku, Galeria Cyrkowa, Pokój Prywatny