FANDOM

Baby (pol. Dziecko) to animatronik-humanoid o wyglądzie małej dziewczynki. Jest to główna postać w grze Five Nights at Freddy's: Sister Location.

Wygląd

Baby jest animatronikiem o białym kolorze, posiadającym dwa "rumieńce" na twarzy. Ma włosy koloru rudego, związane w dwa kucyki. Jej oczy są koloru zielonego. Na jej twarzy rysuje się błogi uśmieszek, pomalowany szminką. Na brzuchu posiada mały wiatraczek, który jest otoczony pomarańczową otoczką. Jest ubrana w czerwono-białą sukienkę.

Zachowanie

Baby, w przeciwieństwie do innych animatroników, nie chce nas zabić. Od drugiej nocy mówi nam co-i-jak, czyli prościej mówiąc - jest naszą "przewodniczką".

Lokacje

Lokacja, w której możemy zobaczyć Baby to Circus Gallery (pol. "Galeria Cyrkowa").

Ciekawostki

  • Głosu użyczyła jej Heather Masters.
  • Baby jako jedyny animatronik z Sister Location nie posiada swojego jumpscare'a (nie licząc tego z trailera).
    • Z tego powodu powstały teorie które mówią że gracz ją stworzył.
  • Baby ma mikrofon, który dotąd był kojarzony tylko z Freddy'm i jego odpowiednikami.
  • Prawdopodobnie to jej głos słychać na pierwszym trailerze.
  • Baby jest podobna do dziewczynki z minigry z FNaF 4.
  • Baby w pewnej części głowy ma klawiaturkę do wpisania kodu, jednak nie wiadomo, do czego dokładnie ona służy.
    • Jeśli wpiszemy liczbę niezgodnie ze wskazówkami Baby, zaatakuje nas Endoszkielet.
  • Baby waży 292,5 kg (kilogramów).

Animatroniki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki