FANDOM

Fnaf 3 nightmare aggressiv mode

Aggressive Nightmare Mode(j. pol - Agresywny Koszmarny tryb) - jest to jeden z najtrudniejszych trybów w Five Nights at Freddy's 3.

Aby w niego zagrać, musimy odblokować opcje w menu głównym: EXTRA. Potem należy przejść do zakładki CHEATS i zaznaczyć: AGRESSIVE (zakładka ta jest odblokowana jedynie po zdobyciu 3 gwiazdek w menu głównym) Potem należy wyjść z menu EXTRA za pomocą EXIT i włączyć tryb NIGHTMARE.

Przejście tego trybu na wersji 1.0 nie poskutkuje czwartą gwiazdką.

Należy mieć wersję zaktualizowaną.

W tym trybie Springtrap jest o wiele bardziej agresywny niż w normalnym Nightmare mod. Często zdarza się, że widzimy Springtrap'a na CAM 09, a tak naprawde jest on za szybą. Z kolei Phantomy zdarzają się wcześniej niż zwykle.

Podobno najlepiej jest na początku nocy utrzymywać Springtrap'a na CAM 09. Jeśli to nie poskutkuje, należy tak jak w klasycznej nocy szóstej bardzo często resetować systemy. Wtedy jest szansa, że będą się rzadziej psuć. Tej nocy też mogą pojawiać się dwa Springtrap'y, ten drugi będzie halucynacją jest to efekt nie częstego resetowania systemów wentylacji.

  • Po przejściu tej nocy dostajemy czwartą gwiazdkę do menu głównego FNaF 3. Ale na wersji 1.0 to nie zadziała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki